Jag är på hård diet !! börjar NU !




Har gått och tänkt hela dagen idag om , hur skulle jag se ut om jag var några kilo lättare ,, så jag tänkte prova på och se hur långt jag kan gå ,,, ska använda mig av ett knep som en kollega till mig har redan provat och jag kan säga att resultatet vart makalöst häpnat synliga , hon har tappat 15 kg på 8 veckor , så jag tänkte nu att jag ska prova hennes diet och se om den fungerar på mig eller är det så att olika dieter fungerar olika på olika personer ,,,,, jag kommer inte att avslöja än vad det blir för diet ,, eftersom jag har lovat mig själv att prova den först och sedan kan jag avslöja det ,, och vad är det för nackdelar med detta diet och fördelar ,, så än så länge behöver du inte kika in på min sidan ,, vänta tills jag drar i slut satsen , så jag håller tummarna och börjar från o med imon ,,kommer att uppdatera före och efter bilderna , men som sagt inte nu ;O) vem vet jag kanske tappar så mycket att jag blir size 32 eller 36 , mitt nuvarande storlek nu är 38, inte att jag vill vara smalare än så men det skulle vara roligt och se hur jag ser ut med storlek 36 eller 32 ;O) , nyfiken !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0