Addict


Biosilk är precis som det låter ,en produkt som är gjort för att vårda håret efter varje tvätt,Biosilk serum är en väldigt koncentrerad serum som ger näring och glans till håret ,reparerar kluvna toppar och används som en styling produkt , den är väldigt dryg och det räcker med några droppar var lite generös på topparna och dra resten på hela håret , den doftar så grymt gott . Den andra produkten heter Biosilk leave in conditioner , det som är unikt med den är att man kan också använda det som hudlotion eftersom dom ämnen som finns i det är fuktgivande och vårdande för hud , så använd den båda för håret och kroppen ,, du kommer garanterat att vara nöjd med dom två mirakel produkterna !

Vichy produkter som är ansikt tvål och dagkräm är dom som jag jämt använder ,, Jag har blandad hy, och tycker att vichy dagkrämen är väldigt lätt på ansiktet och känns inte alls kladdigt ,,den ger lyster och jämnar ut hudton ,är också mot finnar och doftar milt. Vichy tvålen är en bra flytande rengörings tvål känns inte alls uttorkande som andra rengörings produkter gör och tar bort smink resterna effektivt bla mascaran !!Dom produkterna är ett måste i mina vardagliga rutiner .
En bra scrub som jag absolut rekomenderar är ACO Facescrub , den är inte så våldsamt mot huden , har provat det mesta men tycker att detta är som passar bäst, har väldigt små korn och tar bort döda hudceller effektivt ! . Mitt ansikte känns som nytt igen och den används 2 ggr/ vecka,,,, Den andra produkten är ett mirakel mask , den är super för alla hud typer ,, provar du den en gång , så  kommer du aldrig att sluta med det ,, ord kan inte beskriva , men resultatet avgör ,, den är köpt från en återförsäljare och produkten kommer från döda havet , den heter minus 417. Du kan läsa mer om denna produkt på hemsidan minus417.com . Prova och du kommer aldrig att ångra dig !
Enigma ,body lotion , är en milt hudlotion som innehåller fuktgivand ämnen och doftar lite kryddigt . Den kommer i en stor förpackning som räcker länge , denna produkt är köpt från oriflame , en känd svenskt varumärke !!, och jag är jätte nöjd .
Rexona Deo ,shower fresh , är min favorit . Den doftar så gott och man känner sig faktiskt fresh länge ,jag tränar ganska ofta , och det gör att jag svettas ännu mer , men jag känner inte alls till svett lukten , tvärtemot jag känner en milt doft av denna produkt , så ju mer du rör dig ,desto mera effektivt är denna produkt . Vissa deo gör att man svettas ännu mer när man använder det , men Rexona shower fresh är precis motsatsen , du kommer att känna dig fresh väldigt länge även om du anstränger dig!!
Hoppas att du gillar inlägget ,,, kommer snart med mera sådana inlägg . Take Care...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0