Besviken :O(, Icke favoriter!


Återgå igen till dom produkterna som jag har provat , vill jag berätta om smashbox plump Kit , jag är väldigt väldigt besviken ,, har köpt hela kitet,men den finns kvar i badrums skåpet ,, blir så ledsen när jag få syn på det .Smashbox , kind O-glow , är väldigt kladdigt och första gången jag ha använt detta kändes det kladdigt på kinderna och jag såg ut som en clown ,,svårt att applicera och resultatet är en besvikelse !!!!
Smashbox, läpp o-Glow . Är också en bluff ,, Jag såg inga förändringar,, resultatet var att jag fick en knall rosa färg på läpparna och det kändes väldigt kladdigt ,, du får en färg på läpparna men större läppar får du aldrig se !!!! Det ända som jag vill meddela är att dom produkterna är dyra och oanvändbara! Personligen tycker jag att det är en ren bluff! Varning !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0