No more!!!!!!!!!!!

Tankarna slog mig idag om hur vissa personer bete sig i min omgivning.Varför beter dom sig så elakt på det sättet ? vad tjänar dom på det?Deras beteendet och bemötandet gör mig äcklad eftersom jag är precis motsatsen till det !! jag försöker visa mig ointresserad av deras sätt och prata om det med och himla med ögonen och inte har ögonkontakt men det verkar som att vissa inte märker det och fortsätter ändå , Tillslut ger jag upp och börjar diskutera , men ämnet hetar upp mer och mer och jag blir irriterad ännu mer , att stå och berätta om sina onda sidor utan anledning är inte normalt ,vad vill den människan meddela? Är det om hur ond man kan bli , eller hur svart är ens hjärta är!eller kanske är det föratt folk ska ha respekt för den personen ?? eller föratt skrämma dom som är runt omkring en sådan person ?,, Nej , jag ville inte fortsätta att lyssna ens och avbryter med att jag plötsligt säger att det är oacceptabelt att vara så svart och ond ,, jag fortsätter att säga: tillslut kommer du att hamna ensam utan vänner och i slut ämnet blir du den mest hatade personer, punkt & slut !! sedan forsatt jag gå min väg men tankarna om att jag egentligen umgick med en sådan person , gjorde mig sååååå besviken och arg !!! Det kanske dags att sätta stopp till vårat vänskap förhållandet .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0