Just Me !

Favoritcafé: Cappuccino , snabb cafe (Nescafe)
Favorittidning: Metro , ELLE, Sköna hem.
Bästa saken som händer i sommar: Camping i Norge , semester i Dubai .
Favoritplagg i garderoben just nu: Twist&Tango klänningar ,mina underkläder ,Lee jeans dvs alla mina kläder.
Längd: 165 cm.
Byter gärna garderob med: Victoria Beckham
Byxa eller kjol: Byxa
Sminktips till allmänheten: sminka dig så att du ser osminkad ut.
Senast utlästa bok: Imamens Dotter
Mitt rum kan beskrivas som: Vitt.
Mig själv med tre ord: Glad , hjälpsam och skojfrisk
Jag tränar: på sats , långa promenader med vovven .
Jag ville bli när jag var liten: Advokat
Höger- eller vänsterhänt: Höger .
Humör just nu: bus humör!
Är det nåt du absolut inte äter: Surströmming , Isterband, Leverpastej.
Kläder just nu: vita jeans,konst päls ,skinn jacka ,
Vad sa du senast: Håll käften .
Hur många kuddar sover du med: fyra och uppåt .
Spelar du nåt instrument: Key board.
Morgon- eller nattmänniska: Natt människa.
Sparare eller slösare: slösare.
Bästa film: The exorcism of Emily Rose.
Har du några homosexuella vänner: Yes.
Tror du på mirakel: ja jamensann.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Hur många barn vill du ha när det är dags: 1.
Bio eller promenad: både och
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Väduren
Rädd för insekter? oja!
Äckligaste insekten: Fästing och löss.
Största svaghet: Inga tålamod och impulsiv köp.
Det här är jag bra på: Humor och hitta på lösningar .
Vad vill du jobba som? Advokat eller Designer.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Pizza tack !
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Det beror på .
Gillar du att sjunga? ja
Anser du att du är stark? Ja , Mentalt.
Kaffe, te eller inget? Kaffe , helst .
Har du en besatthet? Japp, äta chocklad helst Nestle` i burk och impulsiv shopping .



Favoritcafé: Cappuccino , snabb cafe (Nescafe)

Favorittidning: Metro , ELLE, Sköna hem.

Bästa saken som händer i sommar: Camping i Norge , semester i Dubai .

Favoritplagg i garderoben just nu: Twist&Tango klänningar ,mina underkläder ,Lee jeans dvs alla mina kläder.

Längd: 165 cm.

Byter gärna garderob med: Victoria Beckham

Byxa eller kjol: Byxa

Sminktips till allmänheten: sminka dig så att du ser osminkad ut.

Senast utlästa bok: Imamens Dotter

Mitt rum kan beskrivas som: Vitt.

Mig själv med tre ord: Glad , hjälpsam och skojfrisk

Jag tränar: på sats , långa promenader med vovven .

Jag ville bli när jag var liten: Advokat

Höger- eller vänsterhänt: Höger .

Humör just nu: bus humör!

Är det nåt du absolut inte äter: Surströmming , Isterband, Leverpastej.

Kläder just nu: vita jeans,konst päls ,skinn jacka ,

Vad sa du senast: Håll käften .

Hur många kuddar sover du med: fyra och uppåt .

Spelar du nåt instrument: Key board.

Morgon- eller nattmänniska: Natt människa.

Sparare eller slösare: slösare.

Bästa film: The exorcism of Emily Rose.

Har du några homosexuella vänner: Yes.

Tror du på mirakel: ja jamensann.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut

Hur många barn vill du ha när det är dags: 1.

Bio eller promenad: både och

Snarkar du? Nej.

Stjärntecken? Väduren

Rädd för insekter? oja!

Äckligaste insekten: Fästing och löss.

Största svaghet: Inga tålamod och impulsiv köp.

Det här är jag bra på: Humor och hitta på lösningar .

Vad vill du jobba som? Advokat eller Designer.

Chips, morötter eller godis? Godis.

Pizza eller hamburgare? Pizza tack !

Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Det beror på .

Gillar du att sjunga? ja

Anser du att du är stark? Ja , Mentalt.

Kaffe, te eller inget? Kaffe , helst .

Har du en besatthet? Japp, äta chocklad helst Nestle` i burk och impulsiv shopping .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0