Today

Tjo bre !!! vad händer ?? inget !!!!!! ska jobba snart , skulle helst stannat hemma, tycker jag ! Får panik av att fastigheten som jag bor i håller på med stambyte , Gud !vad jag hatar det ! avstängt från vatten hela dagen till kl16:00 ,vaknar kl 10:00 och skulle ta en snabb dusch innan jobbet , men det kommer inga vatten ,jag går till köket men det är samma sak där ,,, då kom jag ihåg att stambyte gubbarna har stängt av vattnet från huvudledningen , det enda svaret som jag fick av dom var att gå till allmänna tvättstugan , jag bestämmer mig att strunta i att duscha idag och ta en flaska kola som var fylld med vatten i kylen och tvättade ansiktet med , jag piggnade till på en gång , det var jävligt kallt , att jag förlorade känseln i några sekunder !! men men så är det ibland ,, man uppskattar inte saker och ting tills dom försvinner , och man får göra sitt bästa av situationen .så började min dag idag , det kunde ha blivit värre , hihihihi . Dags att jobba nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0