Topplista från Oriflame .

Har fått komplimanger på mina ögonfranser idag , och det är tack vore denna mascaran ,har beställt den från oriflame och ha använt denna idag och Bingo , Billigt och super bra ,, fransarna på borsten är som vassa taggar ,, den sprider varje frans och förlänger den med äkta volym.Finns i midnight black och kostar inte förmögenhet ,, Hade en YSL mascaran , men tycker att denna är betydligt bättre, lätt att applicera och det räcker med några drag. Prova den .



En Wonder eyeliner ,, suuuuuuuuuuuper . Personligen tycker jag att det är svårt med att få den perfekta marilyn monroe blicken , men med denna liner fick jag äntligen den stilen .. Penseln kommer inte med små fransar eller hår , den är gjort med ojämnt gummi topp , och är sned, som gör att du lätt kan dra ett streck ,, lätt att applicera och tjockt konsistent.Kommer definitivt att köpa den igen när det tar slut .



Vill du ha en lollipop kinder , satsa på denna blush från Oriflame ,,, Färgen är så härlig att jag nästan vill smaka på det :O) ,, sitter så bra på kinderna och du får en fräsch härlig look, den upphäver kind konturer och kommer i en fin ask .. Finns i tre färger , kolla in på oriflame hemsidan .


Ögonbryn kittet , är det som jag ville prova , har alltid använt ögonbryns penna ,, men nu känns som att jag kommer att byta ut det med denna kit.Denna ask innehåller två olika färger och en vax , dessutom har den två penslar , en till färgen och den andra för vax . Undrade först om hur jag applicerar rätt , och såg att det fanns en liten instruktions kort medföljer ,, Man börjar med att applicera färgen , den ljusa på första halva ögonbrynen och avsluta med att dra på den mörka färgen på den sista halva ögonbrynen , hoppas att ni förstår vad jag menar , har svårt att förklara :oD,, sist drar du på vax på hela ögonbrynen och Voala , du har den perfekta formen på dina ögonbryn .Ps håller väldigt länge , märkte jag .



En magisk ögonpenna , för den perfekta sotade ögon ,, denna häftiga ögonpennan har en krämig konsistent som gör att det blir lätt och dra på den vattniga området på nedre ögon delen med ett streck  , kladdar absolut inte och håller sig på plats ,, Är färgrikt och du kan använda den båda som ögonpenne och liner . Så om du vill skapa den dramatiska sotiga blicken , satsa på ett sådant ögonpenna ,, finns i olika färger som grön och blå , och på den nya serie av samma produkt finns det den senaste färgen som kommer i glittrande bronz färg , har redan beställt en och kommer snart att skriva om det. Här är dom senaste tips på produkter som jag tycker om! Kommer med flera så fort jag får hem beställningar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0