Absolut favoriter


Mitt bästa köp av smink hittills , kommer i en fin ask med olika härliga  färger , medföljer små instruktion kort på hur du ska applicerar ögonskuggan för varje tillfällen (dag- classic - fashion ) , borste och eyeliner borste medföljer . Detta finns at köpa på eleven.se. loooooooooove it .


Detta produkt är ett standard produkt som jag använder nästan varje dag som grund . Detta produkt gör att du får jämnare färg på hudton och gör att du kan applicera din foundation lätt . Din hud ser slätare ut och du känner velvet känslan på en gång . Den är billig och effektiv, finns på kicks och eleven.se .Du kommer att älska den .



Too faced bästa produkt , Den har fått högsta betyg av flera tidningar när det gäller läppförstoring:O),, Finns i en större version . Applicera den på läpparna och vänta ett par sekunder och du kommer att känna stickningar och blod cerkulationen sätts igång .Du får garanterad större läppar , dessutom får du finare färg,, det finns i olika färger men jag fördrar clear . Finns på eleven.se.


YSL found teint  med spf15, finns i olika färger , har köpt bronz och beige nr3 , den är dryg och passar perfekt för min hudtyp , har balndad hy och det gör att det är svårare för mig att hitta den perfekta foundation. Den matta känslan gör att du känner dig fräsch hela dagen och den sitter länge tills du tvättar av den ,, samtidigt skyddar den mot solen . Den är ganska dyr men vad spelar det för roll om den är super bra och du använder väldigt lite av det så det håller länge . Prova det .

YSL concealer och highligter , Jag har provat olika produkter när det gäller att dölja mörka ringar runt ögonen men tycks att dom flesta är antingen är förtjocka konsistent eller att vissa inte döljer så bra, fick detta av en kompis som rekomendrade mig att prova och jag såg resultatet på en gång ,, jag köpte min direkt . Applicera det i punkter under ögonen och börja sprida det med penseln sedan , trycker du med fingrarna tills du ser att mörka ringar har försvunnit . Den är lätt i konsistenten och du kan använda det som highlighter för under ögonbryns området och runt näs vinkeln och mun kanterna .Detta concealer är lite dyr men effektivt !! Lyxa till lite med att köpa en sådan :O)


Sist men inte minst , detta underbara sak !!!! Summer Diamonds (Emporio&Armani) , Är så kär i det ,doftar fräscht och sommar ,väldigt söt doft . Finns i vit flaska oxå som heter bara Diamond men den är milt och mjukt doft , och personligen tycker jag om lite söta ,kryddiga men fräscha dofter , älskar den , och vem som kommer nära mig blev kära i doften ...Passar dig som vill synas :O) ...



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jättebra med tips! Är väldigt nyfiken på concealern :))

2011-09-25 @ 02:30:37
URL: http://qubang.blogg.se/
Postat av: Nasraa

Kommer med flera tips snart :O) ,,concealern är suuuuuper , du behöver bara ta litebytte mängd för att se ett häpnad resultat . Magic :D , tack för din kommentar .

2011-09-25 @ 07:31:12
URL: http://bmagnetic.blogg.se/
Postat av: Matilda

Paletten från Too Faced är 2 die 4 !

2011-09-25 @ 13:10:00
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Nasraa

Me2 ,,man blir ju aldrig mätt av att använda det :O) . Tack för din kommentar .

2011-09-25 @ 15:15:40
URL: http://bmagnetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0