Visste du !!!!

Jag undrar ibland om dom flesta skönhets produkter gör nåt stort nytta som det beskrivs i alla dessa lyxiga förpackningar och alla dessa reklamer som beskriver hur effektivt denna varan är , och hur snabbt det verkar och hur snabbt du kommer att märka skillnaden ,, men ibland kan jag känna stort besvikelse över ett produkt som jag köper för dyra slantar men inte gör ett dugg nytta !! så jag har gått och funderat över , att dom flesta produkter som vi använder till hår, kropp och ansiktet innehåller ingredienser som vi redan har hemma , fast dom produkterna är blandade med lite kemiska ingredienser och sentetiska ingredienser och det är inte alls många naturliga ämnen som det innehåller , så varför inte ha nytta av dom färska ingredienser som man har redan hemma , föratt nå makalösa resultat och ser verkligen skillnade och ha nytta av på ett naturligt sätt och billigt sätt. Visste du att Bakpulver som vi använder till att baka med , kan också användas som bleknings medel för tänderna , jag har faktiskt provat den och jag kan säga att det är väldigt effektivt i jämfört med värdelösa blekande tandkrämer som inte gör nytta alls , Det enda som du behöver är , :
Ett te sked bakpulver och din vanliga tandkräm . Blanda bakpulver med lite tandkräm tills du ser att konsistensen bli lite kräm aktigt , så kan du börja borsta tänderna med det , och Voila , ser du skillnade redan vid första användning, fortsätt borsta med bak pulver i två veckor men varannan dag , så komer dina tänder blekas och du får tillbaks ditt vackra leende .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0