Skin Food ögonbryn teint penna !!!

Jag har idag skaffat mig ett ögonbryn penna från Skin Food märke , som är en av dom kända koreanska skönhets varor . Det finns i två färger , ljus brun och mörk brun, och den är inte alls för skarp , tvärtom väldigt mjuk härlig och dryg färg . Den glider så fint på ögonbrynen och fyller i och formar dina ögonbryn exakt som du vill , dessutom så håller den hela dagen , utan anmärkningar , jag älskar den och kommer definitivt att fortsätta använda den eftersom jag är helt såld på resultatet , jämfört med andra ögonbryn pennor eller skuggor , så är den den perfekta ödonbryn pennan , den är inte så stark i färgen du bestämmer själv hur skarpa dina ögonbryn färg ska vara , med att dra på lag efter lag , pigmentet är inte skadligt för ögonbrynen oftast är skin food produkterna gjorda av organiska ämnen , så jag tycket att du ska prova den , Why not , om den är underbar och du kommer garanterat att bli såld som jag ;O) priset är inte så dyr, om man jämför den med andra lyx ögonbryn pennor , den hamnade på drygt 134 kr .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0